Jytte Lund Larsen
Som forfatter og underviser bruger jeg min uddannelse i psykologi og sprog, journalist, international certificeret coach og rejseleder til at gå ind og se sammenhænge, der kan passe ind i […]
Maria Rørbæk
Det er sjovt at finde på sine egne historier og alle mennesker er kreative. Det er filosofien bag min skriveundervisning. Jeg tilbyder både skræddersyede forløb, som vi planlægger sammen og […]
Dorte Schou
Jeg skriver i flere genrer for børn, unge og voksne. Som underviser er mit mål at formidle, at når man kigger på verden med sit eget særlige blik, kan alt […]
Louise Eltved Krogsgård
Kreativ skrivning for sarte sjæle Jeg er vokset op i vestenvindens stride modvind og med en bog i hånden. Som et læsende barn fandt jeg altid mine bedste venner, mine […]
Irmelin Prehn
Jeg underviser i lyrik på både længere skrivekurser og kortere workshops og er forfatter til fire digtsamlinger. Jeg møder ofte kursister, som er nysgerrige på digtenes verden, men som […]
Elisabeth Skou Pedersen
Jeg er freelanceskribent, moderator, underviser og ph.d. i litteraturhistorie. Jeg tilbyder skriveworkshops og undervisningsforløb for voksne, børn og unge i kreativ skrivning, essayistik eller kritik/anmelderi samt individuel manuskriptvejledning. For […]
Martin Glaz Serup
Jeg er forfatter til omkring 30 bøger, ph.d. i litteraturvidenskab fra Københavns Universitet og har en postdoc i Center for Kunst og Mental Sundhed bag mig. Jeg har bred undervisningserfaring […]
Ditte Wiese
Jeg underviser for at slippe fortællinger og gode historier løs. Det er teori koblet tæt til praktiske øvelser og kreativ udvikling. Jeg har en coachende tilgang til at undervise, så […]
Josephine N.B. Valentin
Josephine N.B. Valentin har undervist siden 2013 i skrivning, i særdeleshed for unge. I sit arbejde har hun bl.a. udviklet onlineforløb for Brønderslev Forfatterskole, samt undervist klassetrin helt nede fra […]
Anita Nell Bech Albertsen
At skrive kreativt hænger tæt sammen med at reflektere over teksterne, egne og andres. Det udvikler nemlig ens egen evne til at skrive litterært. Ved at anvende teoretiske og analytiske […]